2013. október 6., vasárnap

Körtés koszorú, valami iszonyatosan finoman.

Mostanában elég aktív vagyok. Ráhajtottam a receptekre, ezért kicsit hanyagoltam például a blogolást.
Viszont több nyereményt zsebeltem be az utóbbi időben, aminek mindketten örülünk Párommal. Ő azért, mert a legutóbbit kifejezetten az Ő kedvéért harcoltam ki, én meg azért mert örömöt szereztem neki. Mikor megkaptam, azonnal kijelentette, körtés koszorút fog csinálni a kuglóf formában. Ma neki is állt, én meg szorgosan dokumentáltam. Mindezt azért, hogy Ti is láthassátok, hogyan készült a süti. Viszonylag egyszerű az elkészítése. Lehet, hogy nekem, mint gyakorló gasztronómusnak tűnik annak, épp ezért sok fotóval fogom illusztrálni a fázisokat. Meglátjátok, nem lesz bonyolult.
Kivételesen, magával a recepttel kezdem.
Előre bocsájtom, hogy nem szégyen kipróbált, jó dolgokat lemásolni.
Innen származik a recept:

Mint látjátok, néha a legnyilvánvalóbb helyeken találkozunk, igen jó dolgokkal. Nem szégyen a kipróbált biztos recit plagizálni, és az alapján elkészíteni a finomságot. Bízom benne, hogy jól olvasható a recept, de mint ígértem, fázisfotókkal is illusztrálom az elkészítést, így még egyszer végigmegyünk a munkameneten.



Úgy érzem, ennél érthetőbben nem lehet leírni az elkészítés módját.
Most, hogy a fázisképeken túl vagyunk, lássuk a végeredményt.





Bevallom, nagyon szeretem a komputergrafikát. Úgy érzem, elég jól is művelem. Ebben a bejegyzésben, lényegesen több időbe telt a fotók feldolgozása, mint az egyéb munka. Szívesen csináltam, és remélem tetszenek a képek!



Ha pedig valaki szeretné esetleg ki is nyomtatni a receptet, ide kattintva azt is megteheti.


1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, muszáj lesz kipróbálnom! :) És nagy köszönet a fázisfotókért, azokkal valóban sok a munka. :)

    VálaszTörlés