2015. január 29., csütörtök

Saláta kedvesednek, Valentin napra.

Írásom első része férfiaknak szól, és ha tovább olvasol, megérted miért! 
Az Angolszász országok szokása hozzánk is begyűrűzött, már évek óta. Szokás ajándékokat adni szerelmednek, és sokszor fejtörést is okoz, mi legyen az? Kicsit zavarban is vagyok, mert nem akarok senkit megbántani! Egy ifjú hölgynek mit illik adni, ha szerény a költségvetés, magam szeretném készíteni, mert annak örül igazán kedvesem. Egy férfiember ritkán fog hozzá sütit csinálni. Sem Valentin napra, sem máskor. És mi van, ha a megajándékozni kívánt ráadásul fogyózik is. Az ifjú hölgyek életük jelentős részét a tükör előtt töltik, azt kémlelve, hogy vajon nem jött-e fel rám néhány deka az eltelt napokban. Teljesen normális dolog, mert vigyáznak azért, hogy tetszenek nekünk, pasiknak! Azért ezzel a saláta ajándékkal vigyázz! Nehogy kedvesed félreértse, mert a nők könnyen sértődnek, magukra veszik, hogy azért adsz neki saját készítésű salátát, mert túlsúlyosnak tartod. De egy megrögzött fitness Lady biztosan nem fogja félreérteni, és örülni fog a figyelmességnek.
Nem is húzom tovább az időt, leírom, hogyan csináltam ezt a nagyon egyszerű, de egészséges salátát.




Fehér, és lila káposztából, sárgarépából, tépett zöldsalátából, mozzarellával, olíva olajjal, balzsamecettel, csipetnyi sóval csináltam. Bár én magam csináltam salátámat, hasonló keverék nagyobb áruházakban is kapható, több összeállításban. Mikor megöntöztem salátámat balzsamecettel, és extra szűz olíva olajjal, serpenyőben nagyon kevés olajon pirítóst készítettem, amit szív alakúra vágtam ki. Először papírformát készítettem, és mellette vágtam el éles késsel a pirítóst. 

Eddig a hölgyekről szólt az írás, de innen nekik szól! A férfiak legalább annyira hiúk egy bizonyos korig, mint a gyengébb nem képviselői. (Melyik is a gyengébb nem?) Bizonyos kor elérése után már divat lesz a pasiknál a sörpocak, így javaslom, hogy ha nekik szánod a salátát, szintén gondolkozz előtte! Tapasztalatom szerint a férfiak kevésbé sértődékenyek, ha súlyukra célzó ajándékkal kedveskednek nekik, de biztos, ami biztos! Ezután a finom saláta után, ami egyáltalán nem megterhelő, lehet, hogy könnyebben tudtok örömöt szerezni egymásnak is. Értitek!? Itt leállok, mert az már +18-as karikával lenne jelölve!  Jó étvágyat, jó szórakozást!

És boldog Valentin napot!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése